Порівняти
Кошик

Умови обміну та повернення товару

Всі товари, придбані у компанії «ВІНУР» підлягають поверненню або обміну.

Повернути або обміняти товар можливе протягом 14 днів з моменту покупки. Дане право прописано в «Законі про захист прав споживача».

Дане право можливо для покупця за умови:

  • З моменту покупки товар не вводився в експлуатацію
  • Товар не має зовнішніх дефектів (подряпин, вм'ятин і т.ін.)

Покупець може обміняти товар належної якості на такий самий, якщо він його не задовольнив за розмірами, формою, технічним характеристикам або не може бути використаний за прямим призначенням.

Процес обміну і повернення товару належної якості

Обміняти товар належної якості можливо за умови, якщо він не експлуатувався і не запускався, збережений товарний вид і техніко-виробничі властивості продукту, збережені всі документи і бирки, цілі пломби на товар, якщо присутні чеки, що свідчать про покупку, і також якщо збережена упаковка і не порушена її цілісність.

Процедури обміну і повернення товару здійснюються за адресою м Київ, вул. Сирецька, 9. За умови, якщо товар був придбаний через інтернет, для повернення або обміну його необхідно відправити поштової службою «Нова пошта» в відділення №66 в м. Київ.

Оплату за доставку товару здійснює покупець. Вартість і умови доставки товару залежать від місцезнаходження і тарифу служби поштової доставки.

Повернення грошових коштів за товар, який повернули проводиться на протязі 5 робочих днів з моменту отримання його у відділенні служби поштової доставки на банківську карту клієнта. Більш детальну інформацію можна дізнатись за тел .: (044) 331-11-90, (067) 218-85-71, (050) 339-17-74, (093) 170-25-51.

Процес обміну і повернення товару неналежної якості

У разі, якщо покупець виявив зовнішні дефекти або несправність придбаного товару і, на його думку, товар відповідає критеріям неналежної якості, він має можливість провести обмін або повернення протягом 14 днів з моменту покупки.

Процедури обміну і повернення товару здійснюються за адресою м.Київ, вул. Сирецька, 9. За умови, якщо товар був придбаний через інтернет, для повернення або обміну його необхідно відправити поштовою службою «Нова пошта» в відділення №66 в м Київ.

Оплату за доставку товару здійснює покупець. Вартість і умови доставки товару залежать від місцезнаходження і тарифу служби поштової доставки.

Повернення грошових коштів за товар, який повернули проводиться протягом 5 робочих з моменту отримання його у відділенні служби поштової доставки на банківську карту клієнта. Більш детальну інформацію можна дізнатись за тел .: (044) 331-11-90, (067) 218-85-71, (050) 339-17-74, (093) 170-25-51.

Де і як можна провести процедури обміну і повернення товару.

Обмін або повернення товару можна зробити за адресою: м.Київ, вул. Сирецька, 9. При цьому покупець в обов'язковому порядку повинен надати документи, які йшли в комплекті з товаром, а також товарний чек, який свідчить про покупку.

Для повернення товару з будь-якого іншого міста України, покупець повинен відправити товар «Новою Поштою» за адресою: м Київ, відділення Нової Пошти №66. Разом з товаром йому необхідно відправити товарний чек. Подробиці пересилання можна дізнатись за тел .: (044) 331-11-90, (067) 218-85-71, (050) 339-17-74, (093) 170-25-51.

x
Запрос на расчет
солнечных батарей